Éden Hotel 2 - Alig lehet felismerni Nikolettet, a nyuszilányt

A két hét múlva induló Éden Hotel 2-ben Nikolett, az egykori playmate is ringbe száll a nyereményért. A fekete démon korábban máshogy nézett ki, azóta átalakító műtétek során esett át. Március 5-én startol az Éden Hotel második évadja a Viasat3 csatornán. Az új széria hölgyszereplői közül azonban nem mindenki lesz teljesen ismeretlen. A valóságshow fekete csábítója, Nikolett ugyanis 2008-ban már látható volt a nyuszis magazin hazai kiadásának hasábjain. Igaz, akkor még plasztikai műtétei előtt, a maga természetes valójában. A huszonnyolc éves lány külseje mára olyannyira megváltozott, hogy alig hasonlít akkori önmagára. Annak dacára, hogy a négy évvel ezelőtti playboyos felvételeket is Nánási Pál készítette, az Éden Hotel mexikói promóciós fotózásáért is felelős fényképész idén már nem ismerte meg Nikolettet. – Szerénytelenül mondhatom, hogy kitűnő arcmemóriám van, ráadásul Nikolettet korábban már legalább tíz alkalommal fotóztam az akkori playmate-válogatások rostáin, azonban amikor most januárban találkoztunk Mexikóban, bemutatkoztam neki. Közben esett csak le, hogy a négy éve még szőke, rövid hajú, leányzóként megismert személy az, aki ott állt ellőttem, csak éppen megnagyobbított szájjal, mellekkel, illetve megműtött orral és feketére festett hajjal, valamint vastagon kihúzott szemöldökkel – mesélte a sztárfotós.
Nekem a régi Nikolett sokkal jobban tetszett a maga kislányos bájával és a pici, de formás cicijeivel, teljesen természetesen. Persze ha neki így jó, nekem is jó. Azért nem szabad haragudni valakire, mert ilyenné változtatja magát. Ez inkább valószínűleg a körülötte lévő férfiak szépségideálját és elvárásait tükrözi, aminek Nikolett valószínűleg meg akart felelni. Tulajdonképpen most sokkal jobban is fotózható, de azért egy picit túl messzire ment – tette hozzá Nánási.