Éden Hotel 2 - Lelki terrorban élt Éden Anikó

Anikó, az Éden Hotel 2 egyik legkarakánabb szereplője, igazi papucsot csinált partneréből, Leviből. A lány testi-lelki viszonyt folytatott a fiúval Mexikóban, mégis gyakran megalázóan bánt vele.
Azelőtt el sem tudtam képzelni, hogy milyen az amikor valaki emberszámba vesz. Levi elfogadott olyannak, amilyen vagyok. Anikó volt párja emléke elől menekült a mexikói Éden Hotelbe. – Két és fél évig voltam együtt a barátommal. Nagy szerelem volt, de nagyon durva kapcsolat is egyben. Teljesen alárendeltem magam neki úgy, hogy közben azt hittem, ez így van rendben. Még a szakítás után is hosszan kínzott, lelki terrorban éltem – mesélte a huszonhat éves lány. – A végén már beteges dolgokat műveltünk, az őrületbe kergettük egymást.
Anikó ezért elhatározta, senkit sem enged majd közel magához az Éden Hotelben. Ő lepődött meg a legjobban, hogy játékbeli párjával, Levivel mégis intim viszonyba keveredtek. Először lelki társak, később szexuális partnerek lettek, de úgy, hogy közben Anikó folyton szapulta Levit. A szőkésbarna valóságshow-hős állítja, így próbálta megóvni magát az esetleges lelki sérülésektől. – Azelőtt el sem tudtam képzelni, hogy milyen az amikor valaki emberszámba vesz. Levi elfogadott olyannak, amilyen vagyok. Nemcsak testileg, lelkileg is megadott számomra mindent. Ezt nagyon rosszul kezeltem, és megpróbáltam elnyomni a saját érzéseimet. Pedig csak jót kaptam Levitől – magyarázta Anikó, aki arra a kérdésünkre nem válaszolt, van-e még köztük bármi a fiúval.