Éden Hotel 2 - "Sokáig nem aludtam a hazatérés után" - Kristóf, az Éden Hotel győztese

Már keresi a Viasat3 a 2012-re tervezett Éden Hotel 2 szereplőit, a castingon pedig - kérdezőként - feltűnt több játékos az első szériából. Kristóf az [origo]-nak elmesélte, hogy az utolsó adás után jó darabig tépelődött, jól cselekedett-e, de azóta rengetegen jelezték neki, meg megértették, miért döntött látszólag önző módon. Aliz megbékélt vele, a nyereményből pedig egy csepeli lakást tudott venni.
A fődíj mellett mit profitáltál a valóságshow-ból?Nem tudtuk, hova készülünk, mi vár ránk, és nézi-e majd valaki ezt a műsort. Én rengeteg elismerést kaptam a végjátéktól függetlenül, a szüleimnek is nagy boldogság volt ez, mert úgy érezték, hogy a gratulációk őket, az ő nevelési módszereiket igazolják. Több jó emberi kapcsolatra is szert tettem, Ádám igazán jó barátom lett. Lettek azóta olyan jó ismerőseim is, akikkel csak néhányszor találkoztam, de lehet rájuk számítani: ha például Sülysápra megyek, ott lesz hol aludnom, mit ennem, ez hihetetlenül jó érzés.
A te szobádban legalább négy-öt lány fordult meg másfél hónap alatt. Kivel maradt jó viszony?
- Baráti kapcsolat van szinte mindenkivel, de nagyon szorosnak nem mondanám. Dzseniferrel, Rab Katával, Alizzal jóban vagyok a mai napig.

Aliz minimum neheztelt rád a játék végén, amikor üres kézzel távozott.
Ez nagyon érdekes helyzet volt, miután hazajöttem Kolumbiából, két hónapig nem aludtam jól. Mit, hogyan kellett volna csinálni? Úgy döntöttem végül, hogy ennek így kellett lennie. Volt olyan néző, akinek öt-tíz perc, másnak egy hét kellett, hogy megértse, miért alakult így a finálé. Az én oldalamat feldolgoztam, Aliznak pedig annyira pozitív életszemlélete, hozzáállása van mindenhez, hogy szerintem ő is túllépett ezen. Amit ez az életvidám lány ott elvesztett, hamar megteremti magának.

Visszanézve a szerkesztett, megvágott adásokat, azt láttad, ami történt?
Abszolút. Viszont rengeteget hülyéskedtünk a fiúkkal, nagyon szívesen visszanéztem volna ezeket a jeleneteket, de megértem, hogy a tévézőket ez nem annyira érdekelte volna. Sok váratlan szituáció azonban nem ért: egy ilyen játékban annak jó, aki információkkal rendelkezik, mi pedig, Ádámmal az élen, "szervezett bűnözést" hajtottunk végre odabenn. Persze azért volt egy-két jelenet, amikor felkaptuk a telefont, és hívtuk a másikat, hogy "hogy nem vettük ezt észre akkor?"

Gyerekeket tanítasz focizni: ők néztek, nézhettek téged a Viasat3-on?
A műsor indulása előtt tizenöt éveseket tanítottam futballozni, de attól a klubtól eljöttem. Az Éden Hotel után máshol kezdtem dolgozni, kicsikkel, két hónapjuk volt, hogy megismerjenek, mielőtt elindult volna a tévéműsor. Utána az egész klub nézte, kicsik és kamaszok egyaránt. A lelátón is szóba jött, ki is vagyok, konkrétan majdnem verekedtek, mert volt, aki beszólt, a tanítványaim szülei viszont megvédtek, mondván, szakmailag és emberileg sincs velem baj. Jelenleg is óvodákban tartok edzéseket délelőtt, délután pedig a csapataimmal vagyok, ez az életem.

A lapok azt írták, hogy kihasználtad az ismertséget, nagyon szeretnek a lányok, és sok kapcsolatod volt a műsor óta.
Ádám legnagyobb meglepetésére nem használtam ki annyira a helyzetet, mint amennyire várta. Bevallom, hogy óriási nőáradat indult el felém, de ezek felszínes kapcsolatok voltak jórészt. Bár láttak heteken át a tévében, óriási tévhitben voltak a hölgyek azzal kapcsolatban, ki vagyok én, mire lehet engem - úgymond - használni. A jelenlegi párom egyáltalán nem nézte a műsort: egy divatújságban látta meg először a fotómat, egy ilyen kép után nem volt pozitív benyomása. Az utcán aztán nagyon sok elismerést kaptam ismeretlenektől, ami után a barátnőm is ráébredt arra, hogy pozitív szereplője voltam a műsornak.

Annak a műsornak, amelyeit megnyertél. A pénz megvan még?
Nincs meg. A tizenkét és félmillióból egy nagyon kerek összeget kaptam meg adózás után. Aliznak, Ádámnak és Daninak adtam belőle, mindenkinek ugyanannyit, majd a maradékból vásároltam egy nagyon szerény lakást Csepelen, egy panelház harmadik emeletén. Nem tudok még beköltözni, felújításra vár. 
Indul a második menet, mi a nyerő taktika? Fúrás, barátgyűjtés?
A játék első ajándéka, hogy az ember eljuthat egy ilyen egzotikus helyre, így mindenképp élvezzék az ottlétet. A szövetségesek gyűjtése nyerő lehet. Fontos, hogy mindenki a saját sorsát irányítsa, de ezt egyedül nehéz, ehhez társak kellenek. Ha megvannak a társak, akkor viszont megy a kombinálás, hogy vajon megbízható-e, vagy kettős ügynök. Ne meneküljenek olyan emberi kapcsolatoktól, amelyekben lehet őszinteség, mert igenis kialakulnak igazi érzelmek benn. Az sem mindegy, mikor kerül be egy játékos: aki ott van az elején, annak nagyon sokat ki kell állnia, sokszor kell túlélnie, de előny, hogy komoly szövetséget alkothat. Ha belegondolok, hogy az első szériában Attila egy héttel a vége előtt költözött csak be, és majdnem annyi esélye volt a győzelemre, mint nekem, akkor nem tudom eldönteni, melyik a jobb.

Danival is jóban voltál. Most mi a helyzet?
Egy épületben dolgozunk, a napokban összefutottunk, de nem járunk össze annyit, mint régen.

Kolumbiából mit láttál?
Szerencsém volt, mert a játék után még három nap jutott Santa Martára, Bogotában pedig hat órát rohangáltam, hogy mindent lássak, ami ebbe belefér. Tervezem, hogy egyszer visszamenjek majd.