Éden Hotel 2 - Batiz csinál profit Horváth Évából

A Viasat3 műsorvezetője rendszeresen követi a fórumozók róla alkotott véleményét, és az építő kritikákat meg is fogadja. Épp ezért az Éden Hotel 2 forgatásai előtt Batiz Andráshoz fordult segítségért. Az Éden Hotel szépséges műsorvezetője december vége óta Mexikóban tartózkodik, ahol már elkezdődött a népszerű valóságshow második évadjának forgatása. Évát tavaly sokan bírálták az interneten, hogy a kamerák előtti gesztusai gépiesek, ezért a forgatások megkezdése előtt úgy döntött, szakembertől kér segítséget. Aki ismer, tudja, hogy folyamatos tanulásban vagyok, és bármikor szívesen részt veszek egy továbbképzésen. Akármilyen műsorom is volt eddig, mindig elmentem előtte beszédtréningekre. Most is úgy döntöttem, hogy részt veszek egy személyre szabott gyakorlaton – magyarázta Éva, akinek végül Batiz András, a Fókusz egykori szerkesztő-műsorvezetője, volt kormányszóvivő, kommunikációs tanácsadó nyújtott segítséget.
Adáskártyát kapott, hogy szokja az idei Éden Hotel 2 felvételeit.
András egyénileg foglalkozott velem egy hazánkban élő angol színésszel karöltve. Különböző szituációs játékokat játszottunk, amiket aztán együtt elemeztünk. Próbáltunk különféle műsorvezetői karaktereket kipróbálni, és megtalálni azt, ami nekem a legjobban áll – árulta el Éva, hozzátéve: végül maradtak a már jól bevált határozott, kimért stílusnál, ugyanis ez nagyon jól működött az Éden Hotel első évadában is.
Először szó volt róla, hogy közvetlenebbnek vagy kedvesebbnek kéne lennem, de végül is maradtunk a tavalyinál, és nem vettük lazábbra a szerepem, így maradok „szigorú tanár néni”. Éva gesztusait is megpróbálták megregulázni. – Nem igazán tudtam mit kezdeni a kezemmel, mert amolyan csapongó típus vagyok, de muszáj volt visszafognom magam.
Idén ezt is áthidaltuk, és úgynevezett adáskártyákat kaptam a kezembe, ami egy jópofa, mégis elegáns megoldás – mosolygott Éva, aki reméli, hogy immár az internet szigorú fórumozói is elégedettek lesznek idei teljesítményével.