Éden Hotel 2 - Így vélekedett tavaly áprilisban VV Gergő! "Éden Hotel a legjobb reality, ami jelenleg fut"

"A legjobb reality, ami jelenleg fut" - így vélekedett tavaly áprilisban VV Gergő! Igaz, az Éden Hotel kapcsán vetette ezt papírra. Megszereztük a válaszait!
"Arra sem emlékszem, hogy elküldtem-e a jelentkezési lapot, vagy sem!" - felelte döbbenten a Hír24 megkeresésére VV Gergő, aki tavaly áprilisban az Éden Hotel második részében látta a nagy kiugrási
lehetőséget.
Úgy tűnik, azonban mégis elküldte, hiszen a Hír24 megszerezte annak az adatlapnak a tartalmát, amelyet a VV-ből legutóbb kiesett szakács vetett papírra. Ebből az is kiderül, mi motiválta Gergőt, hogy a Viasat műsorát válassza. "Igazság szerint nem követtem az első évadot, de azt hallottam ez a legjobb reality ami jelenleg fut" - írta. Mit sem törődve azzal, hogy a konkurens RTL Klubon épp a ValóVilág 4. végjátéka zajlott, amelynek alig fél évvel később ő maga is játékosa lett. "Most nem rég értem haza külföldi munkából, és intézem a következő lépést, úgyhogy jelenleg pont ráérek. Plusz jó környék, jó csajok. Mi kellhet még?!" - magyarázta motivációja miértjeit akkor.
Megkeresésünkkor Gergő memóriája legmélyebb bugyraiból idézte fel a részleteket.
- Akkortájt jöttem haza Ausztriból, ahol szakács voltam, de már volt tervem az őszre is. Ismerőseim által Szingapúrba készültem, szintén szakács-felszolgálónak - mondta, amelyekkel kapcsolatban szintén
megemlékezett az "édenes" kérdőíven. - Időközben jött a VV-s lehetőség, úgyhogy ha most kellene válaszolnom, természetesen azt mondanám, a Való Világ a legszínvonalasabb - magyarázta.
A dolog másik érdekessége, hogy mind az Éden Hotel-ek, mind az Aranypart című reality szereplőválogatásának egyik tagja volt VVPéter.
- Tényleg? Nem is tudtam. Érdekes. De arra a castingra én el sem mentem - mondta ezzel kapcsolatban Gergő.