Éden Hotel 2 - Skorpió juttatta kórházba Éden Tamást

Tamás számára életre szóló emlék marad az Éden 2 forgatása, de nem kimondottan a festői környezet és gyönyörű lányok társasága miatt, hanem mert kis híján otthagyta a fogát Mexikóban. Megcsípte egy skorpió az Éden Hotel forgatásán Tamást, aki ijedtségében kiszívta magából a mérget. Ezzel azonban inkább ártott, mint használt, mert a méreganyag nemcsak a légzését bénította le, hanem a varázsceruzáját is. Az esti félhomályban egy korlát mellett álldogáltam, a tövében rejtőzött egy skorpió, ami megcsípte a csuklóm alatti részt. Akkor nem is vettem észre, hogy milyen állat mart meg, azt hittem, valamilyen pók vagy darázs, ezért a többiek javaslatára kiszívtam a mérget. Ezzel sodortam magam még komolyabb veszélybe, mert miután elszállítottak a kórházba, akkor derült ki, hogy az ott honos legmérgesebb skorpió csípett meg. Az állat mérge miatt lebénult a szám, majd a nyelőcsövem és a légzőszervem, s amikor már a legnemesebb szervem is lezsibbadt, nagyon megijedtem – emlékezett vissza élete legszörnyűbb kalandjára Tamás, aki még a kaszás émelyítő leheletét is megérezte.

Ingyenes apróhirdetés feladása !  NEThirdetes.com
 Az ellenszérum folyamatosan hánytatott, percenként csak kétszer tudtam levegőt venni, az ájulás kerülgetett a halálfélelemtől. Az első egy órában megfordult a fejemben, hogy itt a vég. A lélegeztetőgép szóba sem jöhetett, mert telehánytam volna. Az orvos azt mondta, csak úgy úszhatom meg, ha megnyugszom. Ő tartotta bennem a lelket, neki köszönhetem, hogy megmaradtam. Infúziókezelés után visszatérhettem a hotelbe, de ez a halálközeli élmény rányomta a bélyegét a további ténykedésemre a műsorban – magyarázta a gitáros fiú.