Éden Hotel 2 - Horváth Éva bizonyította, hogy nemcsak a húszéveseké a világ

A modell/műsorvezető lett a 2011-es év címlaplánya. Horváth Éva szerint a fiatalabb versenyzők feletti győzelem azt bizonyítja, hogy nemcsak a húszéveseké a világ. Az ő életében egyébként már lezárult az aktfotózások kora, és ha visszajön az Éden Hotel 2 mexikói forgatásáról, talán megtanulja azt, hogy milyen a fényképezőgép másik végén állni.
Nemrég megszavaztattuk, hogy vajon ki is volt a 2011-es év címlaplánya, és a pontszámok alapján a győztes a Playboyban jubiláló Horváth Éva, aki természetesen nagyon örül ennek az eredménynek. „Azt gondolom, hogy minden nő hiúságának jót tesz, ha valamiben a legjobbnak választják. Nagyon szépek a többiek is, de ez természetes, hiszen ezért kerültek a címlapra. Annak viszont különösen örülök, hogy egy fiatalabb mezőnyben sikerült győzedelmeskednem bebizonyítva ezzel, hogy nemcsak a húszéveseké a világ” – nyilatkozta a Viasat3 több műsorának is 33 éves háziasszonya, aki nemcsak az olvasóktól kapott pozitív visszajelzést a képsorozat miatt. „Arra törekedtem, hogy a képek, ha lehet ilyet mondani, elegánsabbak, művészibbek legyenek. Ez sikerült is, hiszen sokakat meglepett a sorozat színvilága. Mindenesetre az a legfontosabb, hogy én pont ilyet képzeltem el, és ezt sikerült kivitelezni” – tette hozzá. Soha ne mondd, hogy soha
A sok elismerés persze nem jelenti azt, hogy a jövőben újra megszabadulna a ruháitól. „Az életemnek ez a szakasza lezárult. Bár soha ne mondd, hogy soha, de jelenleg úgy érzem, hogy ez már nem inspirál engem. Szerintem nagyon fontos, hogy mindent a maga idejében hagyjunk abba, és úgy gondolom, hogy nálam ez az idő elérkezett” – szögezte le Horváth Éva, aki minden olyan felkérést elutasít, amivel nem tud azonosulni, vagy amiről biztosan tudja, hogy nem tudna megvalósítani. „Ez nem azt jelenti, hogy nem fektetnék bele időt és energiát, csak egyszerűen úgy ítélném meg, hogy az én képességeim nem elegendőek a feladathoz.” A magát műsorvezetőként és modellként definiáló hírességet egyébként nemcsak hiányos öltözékben értékelik az olvasóink, 2010-ben ugyanis ő lett a legjobban öltözött celeb. „Mindkettő nagyon hízelgő számomra, már csak azért is, mert gondoltok rám és beletesztek az anyagba. Ez remélem, azt jelenti, hogy érdeklem az embereket, ez a legfontosabb” – kommentálta a dupla győzelmet.
Bár magánéletéről nem beszél szívesen, Horváth Éva hivatalos Facebook-oldalát gondosan frissíti, többek közt a címlaplányos cikkünket is megosztotta rajongóival. „Folyamatosan követem a megjelenéseket. Erre azért is van szükség, mert vannak cégek, amelyeknek PR-megjelenéseket szervezek. Fontos hogy kölcsönösen tudjak együttműködni az újságírókkal. Emellett persze minden cikket, hírt és újdonságot közzéteszek a Facebook rajongói oldalamon is, hogy ott is azonnal értesüljenek a rólam megjelent hírekről. Nagy segítségemre van ebben Judit, aki kezdetben a rajongóm volt, ő kezdte el a weboldalam és a Facebook oldalam üzemeltetését, de most már lehet azt mondani, hogy barátivá alakult a viszonyunk. Tudjuk, hogy hétről hétre mi történik a másikkal és szerintem ő az, aki még előbb értesül bizonyos dolgokról, mint én.” Nem vagyok egy hűvös jégkirálynő
Azt nem tudjuk, hogy arról is előbb értesült-e, hogy Horváth Éva lesz az Éden Hotel második szezonjának is a háziasszonya, az mindenesetre biztos, hogy a műsorvezető most nem tartózkodik itthon, ugyanis éppen Mexikóban forgatja párválasztós-sok pénzt nyerős - közben lerészegedős, szexelős műsor második etapját. „Az Éden Hote 2 csapata mindenképpen más lesz, és nekem hozzájuk kell alkalmazkodnom. Egyébként a műsor előtt részt vettem egy tréningen, ahol sok olyat tanultam, amit a gyakorlatban, a műsor felvétele során tudok majd hasznosítani. Alapvetően a karakterem hasonló lesz, mint az előző szériában, mert a formátum ezt kívánja meg. Persze ezt a szerepet néha nagyon nehéz követnem, mert nem vagyok egy hűvös jégkirálynő típus” – nyilatkozta Horváth Éva, akit egyik kedvenc blogjának szerzője T69-es modellnek nevezett el az első szezon alapján.
Hogy mi is lesz a forgatás után, az egyelőre még bizonytalan, de 2011 címlaplánya reméli, hogy sok munkája lesz, és talán a modellből fotóssá avanzsált Debreczeni Zitának is lesz mitől félnie: „Egy valamit nagyon nem szeretek, unatkozni. Amikor hazamegyek, szeretném folytatni a spanyol tanulást, és van még egy indiai főzőtanfolyamom, ahova ősszel nem jutottam el. Imádom az indiai konyhát. Lehet, hogy még egy fotós iskolát is elvégzek, mert hobbi szinten nagyon érdekel a fotózás, és ez a gyönyörű környezet Mexikóban még jobban inspirál.”