Éden Hotel 2 - Rája üldözte ki a vízből Horváth Évát

Puerto Vallarta - Hiába a napsütés, a csábító óceán, Horváth Éva (33) bizony nem hajlandó fürdeni Mexikóban, az Éden Hotel 2. forgatásának ideje alatt. A Viasat3 realityshow-jának műsorvezetője ugyanis évekkel ezelőtt majdnem belehalt egy elektromos rája csípésébe, ezért már nem kockáztat, akármennyire szereti az állatvilágot és a vizet. - Kenyában nyaraltunk, amikor a bokám környékén egy szúrást éreztem, és azonnal rosszul lettem – elevenítette fel a szörnyű emlékeket Éva. Egy órán belül kórházba kerültem, de addigra a mérgezés már elérte a csípőmet, és mivel nem tudtam megmondani, hogy mi csípett meg, négy ellenanyagot is kaptam, amitől jobban lettem, de így is hetekbe telt, mire meggyógyultam. 47 kilóra fogytam néhány nap alatt - tette hozzá a gyönyörű műsorvezető, aki miután meglátta, hogy Mexikóban, az Éden Hotel 2 forgatásalor orra előtt halásztak ki a vízből egy ráját - amelynek azonnal lecsapták a farkát, mert veszélyes az emberre - úgy döntött, megfelel neki a szálloda medencéje az óceán helyett abban a két hónapban, amelyet a távoli országban tölt.