Éden Hotel VIASAT3 - Horváth Éva megmondja mit kér ajándékba

A csinos modell tudja, hogy mit akar. Ő sem vásárol értelmetlen dolgokat, és az ajándékba kapott kacatokat sem tudná hová tenni, így megmondta kerek-perec, hogy mit vegyenek neki karácsonyra.
„Próbálok nem fölösleges dolgokat vásárolni, magamnak és a szeretteimnek sem. Nagyon érdekes, mert az egyetem erről szólt az egyik órám a vásárlói-fogyasztói magatartás és ott valahogy így belénk nevelték ezeket a dolgokat. Egy az, hogy értelmetlen, mert nem férnek el rendesen a lakásban és így mindenki örül.” - mesélte Éva, aki a következőkben felsorolta mire van szüksége, hogy boldog karácsonya legyen. „Kértem egy kártyaolvasót egy elemtöltőt és egy elemet, ami örök-élet tartalmú és kértem egy külső meghajtót. Picike kis lakásban élek, pici kis garzonban nem férnek már el sem ruhák sem nagyobb dolgok. Ezekre meg szükségem lesz, hogyha utazom Mexikóba ugye hamarosan.” - számolt be a sztártévé kamerái előtt a playmate-szépségkirálynő, aki arról is beszámolt mennyire várja már a reality show következő részét. „Az Éden Hotel 2. részéről van szó, amit már bizonyára ti is tudtok. Tavaly volt az álmaim netovábbja ez volt az álomutazásom és az álom élményem, amivel ott tényleg gazdagodtam és biztos vagyok benne, hogy ez is nagyon jó lesz… álom.2.”