Éden Hotel 2 - Ajzószereken élt Pít

Pít az Éden Hotel 2 egyik legkomolyabb személyisége. A Mexikóban forgatott valóságshow csábítója kemény éven van túl, épp ezért jelentkezett az extrém környezetben játszódó taktikus realitybe. Az Éden Hotel 2 második legidősebb játékosa nem tipikus valóságshow-szereplő. A harmincnégy éves fiatalember egy külföldi tulajdonban lévő budapesti szállodacsoport értékesítési igazgatója. Élete azonban olyan fordulatot vett tavaly év elején, hogy miután sikerült feldolgoznia a történteket, úgy érezte, szüksége van valami teljesen szokatlanra, extrémre, ezért jelentkezett a Viasat3 realityjébe. – Minden úgy kezdődött, hogy véget ért egy hosszú párkapcsolatom. De sajnos ez még nem volt minden. Két hétre rá csörgött a telefonom, hogy édesanyám hirtelen nagyon rosszul lett. A helyszínre rohantam, de addigra anyu már öntudatlan volt. Aztán elvitték a mentők, de sajnos később sem tért magához. A kórházban az orvosok közölték velem, hogy agyvérzése volt, és már csak gépek tartják életben. Egy nap múlva aztán lekapcsolták róluk – emlékezett vissza a szörnyű tragédiára Pít.

Ingyenes apróhirdetés feladása akár percek alatt is !   NEThirdetes.com
Ezután sem hagytam el magam. Teljesen összeszedett tudtam maradni nap közben, teljesítettem a munkahelyemen, rendszeresen lejártam a konditerembe edzeni, de éjjelente képtelen voltam aludni. Aztán elkezdtem nagyon erős nyugtatókat, illetve altatókat szedni. Lefekvés előtt bevettem egyet-kettőt, így tudtam csak pihenni – magyarázta az üzletember, aki ettől fogva a nappalokat napi másfél liter energiaital elfogyasztásával turbózta fel, nem mondva le a reggeli kávéjáról sem. – Így ment ez egészen novemberig, míg végül már a barátaim figyelmeztettek, hogy ne folytassam tovább ezt az életmódot. Magam is beláttam, s egyik napról a másikra elhagytam a gyógyszereket, és a töménytelen mennyiségű koffeinbevitelt is – újságolta boldogan az Éden Hotel 2 csábítója, aki azóta egészségesen él, egyetlen függősége a munkája.