Éden Hotel 2 - Gyereke születik Éden Tominak

Már útban a második Éden-baba! Az első széria focistája, Levi és barátnője, Sarah hamarosan családot alapít, de augusztusban egy újabb szereplő is apuka lesz. Tomi (34) nemrég költözött a Hotelbe, a játék számára egy randival indult. Három lányt vihetett el vásárolgatni egy közeli faluba, de egyelő­re csak Nikivel sikerült megtalálnia a közös hangot. Folyamatosan a konfliktusok középpontjában áll, a társai pedig nehezen viselik, hogy irányítani akarja őket. Azt viszont a játékosok a forgatáson még nem tudták, hogy Tomi idegességének az oka az, hogy nyár végén édesapa lesz.

Ingyenes apróhirdetés feladása akár percek alatt is !   NEThirdetes.com
Amikor jelentkeztem a műsorba, nem volt barátnőm, de egy lánnyal nagyon jó barátok voltunk, olyan se veled, se nélküled kapcsolatban éltünk. Nem is nagyon beszéltem neki a titoktartási szerződés miatt, hogy megyek Mexikóba, viszont a kiutazás előtt egy héttel kiderült, hogy gyerekünk lesz! A kint töltött idő alatt folyamatosan azon gondolkoztam, hogy mit keresek én itt, hiszen hamarosan apa leszek! A repülőn meg is fogalmaztam a lányom édesanyjának egy hosszú levelet, amelyben leírtam az érzéseimet. Amióta véget ért a forgatás, és hazajöttem, együtt lakunk, és már a gyerekszobát tervezzük – mosolygott Tomi.