Éden Hotel 2 - Éden Nikit eltiltották Krisztiántól!

Budapest – Eltiltotta párja az Éden Hotel szépségét Nikit (28) volt játékostársától Krisztiántól. A Blikk úgy tudja, a dögös lány szerelme Krisztiánt is megkereste, és nyomatékosan megkérte, hogy tartsa távol magát kedvesétől. Niki barátja ugyanis kiakadt, miután visszanézte a Viasat3 valóságshowjának adásait. A férfi látta ugyanis, hogy Krisztián milyen erőszakosan nyomult a barátnőjére. 1,5 éve van párom. Nagyon féltékeny lett, kiakadt Krisztiánra, pedig tudja, nincs oka rá. Én úgy mentem el, hogy játszani fogok, de nem teszek semmi olyat, amivel veszélyeztetem a kapcsolatunkat.  Krisztián félreértett engem, azt hitte igazi érzelmek alakult ki közöttünk. Én csak kedves voltam vele, de nekem nem kéne egy 19 éves srác, azért sem, mert 28 éves vagyok és amúgy is van barátom – mondta el Niki, aki elárulta, a két fiú között valóban voltak nézeteltérések. – Megkért a párom, hogy ne barátkozzak Krisztiánnal. Nem is akarok, mert a kapcsolatom többet ér, nem akarom tönkretenni. Nem találkoztak, néhányszor beszéltek telefonon, a barátom elég határozottan fellépett Krisztián ellen – árulta el Niki, akinek bejött az élet a műsornak köszönhetően: rengeteg felkérést kap, és rendszeresen hívják modellkedni.