Éden Hotel 2 - Dráma Niki (28) távozott a műsorból

Dráma az Éden Hotel 2. műsorában! Krisztián szívszerelme, a dögös Niki (28) távozott a műsorból, ráadásul nem is akárhogy: a lány egy váratlan párcserének köszönhette kiesését, és még elköszönni sem volt lehetősége. Csak egy levelet írhatott társainak. Krisztián teljesen kiakadt; nem csoda, hiszen azt gondolta, közte és Niki között valós érzelmek ala­kultak. Akkor ott nagyon drámai­nak tűnt minden, így visszagondolva már nem volt az. Nyilván ott felfokozott állapotban voltunk. Senki sem számított arra, hogy én távozom a játékból. Én sem, a legjobban mégis Krisztián akadt ki. Azt hitte, ami köztünk van, az valós, és kapcsolat lesz belőle. Pedig én elmondtam neki, hogy van párom, és nem tervezek senkivel semmit! – mondta el Niki, aki, ahogyan tegnap megírtuk, barátja utasítására nem tartja a kapcsolatot a 19 éves szépfiúval.
Nem haragszom senkire, ez egy játék volt, én is taktikáztam, de voltak dolgok, amiket én sem tudtam irányítani! Kiszámíthatatlan műsor ez, mert kiszámíthatatlanok az emberek! – tette hozzá Niki.