Éden Hotel 2 - A lány kezdeményezte a szexet az Éden Hotelben

Az Éden Hotelben minden megtörténhet - a nézők már ismerik a Viasat3 műsorának mottóját. Bár a székesfehérvári bróker az alacsony nőket jobban szereti, Mexikóban mégis egy szép magas lány dobogtatta meg a szívét.
Máté nem tagadja, hogy Edina szinte első látásra megtetszett neki. Az Éden Hotel 2 első szerelmespárját nem a taktika tartja össze. Éreztem, ahogy beindultak a vágyak, és bár csak a kalandért jelentkeztem erre a játékra, nekem is elég hamar megfordult a fejemben, hogy ebből a kapcsolatból bármi lehet - vallotta be a hot! magazinnak Máté, akinek a lány elég egyértelműen a tudtára adta, hogy szexelne vele, ám az ágyjelenet "csúcspontja" elmaradt.


Ingyenesen feladható apróhirdetés !   NEThirdetes.com
Azt, hogy a kamerák feszélyezték, nem is vettem a szívemre. Szeretem én meghódítani a lányokat. Edinával ellentétben én nem mondom ki olyan hamar, amit érzek. Ennél óvatosabb vagyok.