Éden Hotel 2 - Csúfolták gyerekkorában az Éden Hotel Edináját

Edina bár a játék alatt is próbálta kerülni a konfliktusokat, nem sikerült neki. A végjáték közelében közellenséggé vált a lányok szemében, akik minden erejükkel azon voltak, hogy kitegyék a szűrét. Nem volt ez másképp gyermekkorában sem. Kiskoromban mindig én voltam a rút kiskacsa, akit ki kell közösíteni. Általános iskolában még meg is vert négy lány - kezdte a Borsnak Edina, aki sosem jött ki jól a lányokkal.
– Sokat csúfoltak, pedig nem voltam csúnya gyerek, annyiban különböztem csak, hogy teltebb voltam az átlagnál. Valószínűleg irigyek voltak, ami elég jellemző a mai társadalmunkra – tette hozzá. Edina nem érti, személye miért vált ki ilyen mértékű ellenszenvet. A mai napig nem tudom, hogy miért vert meg az a négy lány. Idősebbek voltak, és valamiért kiszúrtak maguknak. Nem történt nagyon komoly bántalmazás, csak belöktek a bokorba, és megtépték a hajamat – mesélte el. – Ezektől nem roppanok össze, inkább erőt merítek belőlük. Mára már úgy vagyok vele, hogy nem érdekel mindenki véleménye, az a lényeg, hogy én mit gondolok. Magamnak kell megfelelnem, mert így fogok előrébb jutni az életben.