Éden Hotel 2 - Egy férfimagazin kedvéért válik meg ruháitól Reni

Az Éden Hotel 2 legizgalmasabb pillanatait minden héten a párválasztó ceremóniákon élik át játékosok és nézők egyaránt. Ahogy azt már megszokhattuk, az éppen aktuális kiesőknek a fórumon lehet kérdéseket feltenni, a válaszok pedig cikk formájában olvashatók. Ezen a héten kivételesen két cikk jelenik meg a kiesők válaszaival: először a két hete távozott Éden Reni és Éden Petra a soros.
Éden Reni válaszai:
Ubul01: - Mit gondolsz, miért mondta Andi, hogy nem bízik meg benned, pedig vele töltötted a legtöbb időt? Rászolgáltál erre? És a többiek is bizalmatlanok voltak veled, szerinted miért? A hallgatásod volt gyanús?
- Alapvetően az volt a baj, hogy rossz időben kerültem be a Hotelbe. Éppen egy nagyon nehéz időszakon mentem keresztül akkoriban. Egy fájdalmas szakításon voltam túl, egy kapcsolatból menekültem a játékba. Ezért enyhén szólva befordultam, nem tudtam eléggé agyban ott lenni.
Saci61: - Jó külső adottságokkal rendelkezel, azt hitted, ez elég? Miért nem próbáltál nyitni a többiek felé? Nem tudtál volna közvetlenebb lenni egy ilyen játékban, ahol csak pár napod van rá, hogy megismerjenek?
- Egyrészt nem tartom magam olyan jó csajnak, rengeteget változtatnék magamon. De egyébként próbáltam nyitni, az más kérdés, hogy nem ugrottam senkinek a nyakába, nem nyaltam senkit körbe.
Rozi22: - Ez a műsor ismertté tett. Hogyan képzeled el a jövődet?
- Jelenleg dolgozom Budapesten, de hamarosan lesz egy vetkőzős fotózásom, egy férfimagazinban fognak rólam megjelenni igényes akt képek, és a későbbiekben sem mondanék nemet az ehhez hasonló felkérésekre.
Éden Petra válaszai:
Krisztibaba: - Petrától szeretném kérdezni, hogy mit szólt Anikó balhéjához? Miért nem küldted el oda ahova való? Nem tűnt úgy, mintha felvetted volna a kesztyűt. Vagy te hogyan élted meg?
- Egyrészt ki voltam merülve a betegségem miatt, másrészt pedig úgy gondoltam, hogy jobban feldühíti, ha higgadt maradok. Mellesleg meg öt napig is eltartott volna, hiszen nem bírja ki, ha nem az övé az utolsó szó. Saci61: - Mit szólsz ahhoz, amit a többiek mondtak rólad, hogy senkinek nem fog feltűnni, hogy már nem vagy ott?
- Meglepett, mivel azt hittem, hogy mindenkivel jóban vagyok. Nagyot csalódtam, mint ahogy sokakban csalódtam, például Pítben is. De a legnagyobb csalódást Omar okozta, aki csak a hátam mögött tette a megjegyzéseit, sosem a szemembe.
Snoopyzit30: - Miért gondoltad meg magad és miért nem Márk mögé álltál be? Azért, mert Kíra rájött és Neked meg Pít elmondta vagy mert Kírával barátnők lettetek és mégsem akartad hátba támadni?
- Kírával nem akartuk megtenni. Ő azóta is a barátnőm, és akkor is úgy gondoltam, hogy inkább kiesem, minthogy hátba támadjam. Emiatt nem is rám haragudott, hanem Márkra.
Nyuszi089: - Petra nem sok vizet zavartál, kb. csak ettél-ittál és aludtál! Ez valamiféle taktika volt a részedről vagy ilyen típus vagy?
- Nem, nem taktika volt. Egyrészt beteg voltam, másrészt pedig nem vagyok az a balhézós, meg asztalon táncolós, vetkőzős típus. Ezen nem is változtatnék, legfeljebb jobban kiállnék magamért.